רשימת עוצמה לקדימה צורן

שלמה מוכתר

שלמה מוכתר

תקציר קורות חיים
מתגורר בקדימה, נשוי ואב לשלוש בנות. בוגר תואר שני בחוג למדע המדינה, שלטון מקומי ומנהל ציבורי. מוסמך דירקטור ונושאי משרה בכירה בתאגידים מטעם אונ' תל אביב. "השתחררתי מצה"ל בדרגת אלוף משנה. בתפקידי האחרון שירתּי כסגן מתאם פעולות הממשלה בשטחים. במסגרת תפקידי זה, עסקתי רבות בתכנון משק משאבי - תקציבי בהיקף של מיליוני ש"ח בשנה; הובלתי תהליכים ופרויקטים מערכתיים ומעצבים; רכשתי ניסיון בעבודה  מול נציבות שירות המדינה ומשרדי הממשלה -בדגש על משרדי האוצר, התעסוקה, התשתיות והחוץ; ריכזתי תהליכי פיתוח וטיפול בכח אדם. מאז שחרורי משירות הקבע, עשיתי למשפחתי ולעצמי, עד שהחלטתי להרתם לעשייה הציבורית המקומית, מתוך תחושת אחריות ורצון להביא לשינוי בנראות היישוב ובניהולו. מסיבה זו הצטרפתי לסיעת "עוצמה לקדימה צורן" בראשותה של קרן גרין, מתוך אמונה והכרה ביכולותיה המקצועיות, ניסיונה רב השנים יושרתה האישית וניקיון כפייה."

אמיר זהבי

תקציר קורות חיים
בן 51. נשוי לניקה ואב לעילם, אבישג, לינוי וטליה. מתגורר ביישוב כ-18 שנים. כיהן כיו"ר הנהגת ההורים של בתי-הספר "יובלים" ו"הרצוג" במשך עשור, פעיל בהנהגות ההורים לאורך שנים רבות ופעל לקידום יוזמות ועשיה עניפה למען הילדים, ההורים ובתי-הספר. בעל עסק ומנכ"ל המעסיק כ-30 עובדים בייצור, שיווק ומכירה. אחראי על הפאות ותוספות השיער של מרבית תכניות הטלוויזיה וההפקות בישראל כגון "ארץ נהדרת", "הפרלמנט", "הישראלים" ועוד. פעיל, תורם ומתנדב במספר בתי חולים בפרויקט "להראות טוב - להרגיש טוב יותר" של האגודה למלחמה בסרטן. אמיר הוא יליד קנדה שגדל בישראל, ולאחר שירותו הצבאי כלוחם ומפקד בנח"ל התגורר מספר שנים בניו יורק, טורונטו ואיטליה, תוך כדי לימודים ועבודה. "אני רואה בעשיה ובנתינה דרך חיים, כאשר מערכת החינוך מובילה את השינוי. בחרתי להצטרף לרשימה של קרן גרין מתוך בטחון מלא כי קרן היא האדם הנכון ביותר לתפקיד ראש המועצה, ומתוך רצון ומחויבות להמשך עשיה בפוליטיקה מתקדמת וחדשה".

נועם מולה

תקציר קורות חיים
בן 33, נשוי לדנה, אב לאיתמר, אביגיל ואלונה. עורך דין ומנהל רגולציה בחברה בינלאומית הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות. שירת בסיירת גבעתי ובתפקיד האחרון שימש כסמ"פ לוחמים. משרת במילואים בחטיבת גבעתי הסדירה בדרגת סרן. נמנה על מייסדיה של עמותת צמ"ח - ציונות, מנהיגות, חינוך אשר פעלה בעשרות בתי ספר והפעילה מאות סטודנטים מתנדבים למען חיזוק זהותם הישראלית ואחריותם החברתית של תלמידי תיכונים. שימש כפרקליט במחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה וייצג חברות מסחריות מול מוסדות המדינה ורגולטורים. בעל ניסיון רב בעבודה מול השלטון המקומי, משרדי הממשלה ותחום התכנון והבניה. נועם ודנה בחרו להשתקע בקדימה-צורן ולגדל בה את ילדיהם, כחלק מגל של משפחות צעירות רבות אשר עברו לשכונת בנה ביתך בשנים האחרונות. מאז הגיעו ליישוב, נועם פעיל ומתנדב בגני הילדים וביוזמות שונות, ובשנה האחרונה משמש כחבר ועדת ערר לענייני ארנונה של המועצה. "הצטרפתי לסיעה כדי להשפיע ולקחת אחריות על עתידו של היישוב, כדי לשמש קול לאוכלוסייה הצעירה. אני רוצה לקדם יוזמות חדשניות ומשמעותיות לשיפור השירות הניתן לתושבים ולעסקים ביישוב ולהוביל מהפכה של שקיפות ושיתוף הציבור בפעילותה של המועצה".

תפארת אסולין משבאום

תקציר קורות חיים
בת 35. אם לשלוש בנות ושלושה בנים: משה שראל, אדלינה אנ"ה, פרח אהבה, יאיר פלאי, זוהר ים ואמ"ת.נ"י. עברה להתגורר בישוב לפני כשלוש שנים, לאחר שעזבה את השומרון בו התגוררה מעל עשור. בוגרת שירות לאומי, למדה תורה וחסידות בצפת, עוסקת בין השאר בבישול ובצילום, אך לא שוכחת את אהבתה הגדולה – קריאה וכתיבה. "אני חולמת על חברה בה יש שוויון הזדמנויות לכל נערה ונער ובה ניתנת הזכות למשפחות חד הוריות לקדם את עצמן בכל תחום. ההורים שלי הם מי שעיצבו והשפיעו עליי ביותר. אבי מורי משה אסולין גידל וחינך אותנו על עקרונות גבוהים של שירות למען העם צבאי ושירותי על-פי תורת ישראל בארץ ישראל. אימי אדלינה אסולין נתנה לנו חום, אהבה ומסירות אין קץ, לי ולכל אחד משמונת אחיי ואחיותיי. אני פועלת לאורם של עקרונות היושר והאמת ומאמינה ש"מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברך". הכרתי בישוב אנשים מדהימים, יש כאן הון אנושי וערבות הדדית שכבר קשה למצוא. אני חושבת שמגיע לכל תושב ותושבה הרבה יותר ממה שהם מקבלים היום, ואני כאן כדי לדאוג שזה יקרה. המוטו שלי: "עוצמתנו באחדותנו" בעז"ה נעשה ונצליח."

עינת מור ברק

תקציר קורות חיים
בת 40. נשואה לעדי ואמא ליובל, הילה, עומר ועמית. מתגוררת ברמת אמיר. דוקטורנטית בחוג לחינוך באוניברסיטת תל-אביב, בוגרת תואר שני במנהל ומנהיגות חינוך וערכה מחקר שעסק בבתי-ספר ניסויים חדשניים בארץ. בעשייתה המקצועית מלווה עינת בתי ספר ליצירת שינוי, התחדשות וחדשנות חינוכית. בעבר עסקה ברישות בתי-ספר ניסויים מטעם אגף ניסויים ויזמות של משרד החינוך, כיהנה כרכזת מנהיגות נוער ומתאמת מטעם הרשות למלחמה בסמים. שירתה כקצינה במדור לפיתוח סגל ביחידה 8200. "אני צמאה לכך שמערכת החינוך ביישוב תהיה מערכת חינוך מהמובילות בישראל, המותאמת למיומנויות המאה ה-21, רלוונטית ומעצימה. אני מאמינה בעבודה מערכתית שיתופית, רואה בקהילה ביישוב גורם חזק וחשוב ועל כן שותפות אמתית תסייע להצעיד את היישוב למיצוינות ומצוינות".

מיכאל סלם

תקציר קורות חיים
בן 26. נולד וגדל בקדימה צורן. הנדסאי חשמל, מתחיל תואר במנהל עסקים במרץ הקרוב. מיכאל הוא דור רביעי ביישוב ורוצה להקים בו משפחה ולגדל כאן את ילדיו. שירת ביחידה הנדסית בחיל האוויר וכיום עובד כהנדסאי בחברת "אלקטרה". מיכאל מתנדב שנים בעמותות צדקה שונות המסייעות במתן מזון וציוד למי שידם אינה משגת ועובד עם נוער בסיכון במספר פנימיות ברחבי הארץ ביניהן "בית רות לנערים". הוא מאמין בצדק חברתי, בקידום שוויון הזדמנויות מלא ובצמצום הפערים החברתיים, במיוחד הכלכליים. "אני חושב שמה שחסר בישוב זו התייחסות לצעירות ולצעירים שגרים כאן. אני רוצה לקדם יוזמות עבורם, כי החיים כאן יכולים להיות טובים ומעניינים גם לאנשים בני 20. חשוב לי מאוד לטפח ולפתח את העשייה החינוכית ואני מאמין שזה המפתח לישוב חזק, שהתושבים בו מרוצים. קדימה-צורן יכול להיות יישוב מוצלח בהרבה. בעשייה משותפת וקהילתית, מתוך אהבה ונתינה, נוכל להפוך את המקום הזה לפסטורלי באמת וליחיד במינו במדינת ישראל".

עמית וגנר

תקציר קורות חיים
בן 46. נשוי לאפרת והם הורים לנטע, יובל ודולב. הנדסאי תחבורה עם התמחות מיוחדת בתשתיות, כיום עובד כמנהל פרויקטים של תשתיות וכבישים עבור חברות תשתיות ורשויות מקומיות. בעל תעודת מפקח לתשתיות וכבישים, בעל תעודת מנהלי פרויקטים לתשתיות ובינוי, מוסמך כיועץ בטיחות בתנועה, שירת באגף התנועה של משטרת ישראל, שימש כמנהל מרכז הבקרה של נתיבי איילון והיה שותף לצוות הקמה של מרכז הבקרה בכביש 6. בעשייתו הציבורית עמית שימש כסגן יו"ר הנהגת הורים בבי"ס לב- רן וכן כיו"ר הנהגת הורים בבי"ס אורט יד ליבוביץ' בנתניה. לקח חלק בקבוצה שזכתה בפרס על בניה ירוקה, מטעם האיחוד האירופאי. "אני מאמין בתפיסה מקצועית של חשיבה מחוץ לקופסה וחשיבה עתידית, ודוגל בפתרונות פרקטיים, פשוטים ונוחים. אני מאמין בבניית תכנית עבודה ארוכת טווח ולא ב"כיבוי שריפות". הצטרפתי לסיעה מתוך תחושת שליחות, רצון לשנות את הקיים ולמען עתיד טוב יותר לתושבות ותושבי הישוב בכלל, ובפרט לדור הצעיר שלנו".

שמואל שימי חסאן

תקציר קורות חיים
בן 34. גר בצורן 20 שנה, בן למשפחה דתית, חבר ועובד בעמותת "בית הגלגלים" כמדריך "החוויה המתגלגלת", מיזם עסקי-חברתי של העמותה. "החוויה המתגלגלת" מעלה את המודעות בקרב כלל החברה לאנשים עם מוגבלויות ומנגיש אותה לקבוצות רבות ומגוונות. שימי פועל כדי לקדם את צרכיהם של אנשים עם מוגבלות באפיקים רבים: אם במסגרת מתן הרצאות בבתי ספר שם הוא מספר את סיפורו הייחודי ואם במסגרת קידום נושאים בכנסת, כפי שעשה בוועדת הכלכלה כאשר הצליח לגרום לראשונה, להנגשת קו 13 מקדימה צורן – לרכבת בית-יהושע וחזרה. שימי ממשיך לפעול כדי להנגיש את כל קווי האוטובוסים, כדי לאפשר לכל תושבת ותושב שוויון זכויות. "אני שואף שבישוב שלנו תהיה "קהילה נגישה", קבוצת אנשים עם מוגבלויות שתעלה את המודעות והנגישות לאנשים עם מוגבלויות, ותהווה חלק בלתי נפרד הן בעת קבלת החלטות והן כחלק מהמרקם החברתי האיכותי של הקהילה בקדימה-צורן."

ניצן סניור

תקציר קורות חיים
בת 32. עיתונאית. מייסדת ומנהלת ארצית של המיזם "פוליטיקאיות צעירות" לעידוד כניסתן של נשים צעירות לפוליטיקה ברמה הארצית והמקומית. בוגרת תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים ותואר שני בתקשורת פוליטית ומגדר, שניהם מהאוניברסיטה העברית. סרן במיל' בחיל האוויר. בת בכורה למיכל ויעקב, אחות לעינב, ניר ורון. משפחת סניור גרה בצורן מיום הקמת הישוב בשנת 1992. ניצן פעילה חברתית מגיל צעיר, הייתה מעורבת במאבקים חברתיים בירושלים וגם בעשייתה התקשורתית היא שואפת לקדם ערכים של חירות, צדק חברתי, הנגשת מידע, צמצום פערים וקידום זכויות נשים וזכויות אדם בכלל. השתתפה במספר תכניות מנהיגות בארץ ובחו"ל ומאמינה שאין לה פריבילגיה לא לנסות ולהפוך את המציאות לטובה יותר. "הרבה פעמים, לייצר שינוי חיובי זה יותר קל ממה שאפשר לדמיין. אני חושבת שיש לנו פוטנציאל אדיר בישוב, במיוחד בקרב צעירות וצעירים, ובעבודה קשובה, אכפתית ואיכותית – כשטובת הציבור תמיד לנגד העיניים – אפשר לייצר כאן קהילה חזקה שנעים וטוב לחיות בה. זה הבית שלנו".

רינה וייסמן

תקציר קורות חיים
בת 59. בת הזוג של תומר נוינר. הורים למאיה, גיל וטל. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז האקדמי רופין ולימודי תעודה בתעשייה תהליכית. ודוברת 3 שפות זרות. רינה עסקה בשנות השמונים בגידול תות שדה ופרחים בקדימה. מזה כ-25 שנה עובדת בחברות בינלאומיות הפועלות בישראל, בתחום "המוליכים למחצה" במגוון תפקידי ניהול בכירים. רינה מעודדת ומלווה נשים בכלל ואנשים צעירים בפרט להשתלב בתעשייה ופועלת כדי להרחיב את שורותיה. "כמי שמכירה את קדימה-צורן עוד מהימים שהייתה רק קדימה, בהם פרדסים, שדות תות ודיונות חול היו רוב נופה, אני רוצה לתרום לשמירת הצביון הכפרי במקביל לפיתוח נבון ומושכל אשר יתאים לגידול האוכלוסיה. לרשות המקומית יש את ההשפעה הגדולה ביותר לאיכות חיי היום יום של כל אחת ואחד מאיתנו. לכן החלטתי להירתם למאמץ לשנות את המציאות, ולהביא לשינוי המתבקש בניהול הישוב .על כן בחרתי להצטרף לקבוצת האנשים המוכשרים והטובים אשר התקבצו סביב קרן גרין ולתרום מהניסיון הניהולי שבאה מהעשייה המקצועית שלי וכן עם הכרות רבת שנים עם הישוב ."

גיל ברקאי

תקציר קורות חיים
בן 53. גיל נשוי לרוויטל, מורה לחינוך מיוחד, אב לנעם, בן 23 מהנדס תוכנה וקצין בצה"ל ולאופיר בן 19 שזה עתה סיים שנת שירות בעוטף עזה במסגרת תנועת "בני המושבים" ועומד בפני גיוס לצה"ל. גיל הוא עו"ד בהשכלתו ובנוסף בעל תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה. מוותיקי הישוב צורן, והחל את פעילותו הציבורית ארוכת השנים במאבק לפירוק חוות האנטנות "תחנת הילל" שהייתה סמוכה לישוב. בשנים שלאחר מכן המשיך להתנדב למען תושבות ותושבי הישוב, וכיהן כיושב ראש וועדת הבחירות הראשונה בצורן, חבר ועדת ערר לענייני ארנונה, יו"ר הנהגת הורים בבית הספר יובלים וכן יזם והוביל מספר פעמים את אליפות צורן הפתוחה לטיסני נייר. גיל רואה בקרן ובחברים וחברות המקיפים אותה קבוצת מנהיגות עם חזון, הראויה והמסוגלת להתמודד עם האתגרים העומדים בפניה.

נורית וינוקור

תקציר קורות חיים
בת 47. נשואה לגיל ואם ליהב, עומר, רועי ועידו. עו"ד ומגשרת, שותפה במשרד עורכי דין בתל-אביב העוסק במשפט מסחרי אזרחי ובמקרקעין, ומייצגת גופים ציבוריים ופרטיים. בנוסף, נורית עוסקת באימון אישי ומאפשרת לאנשים לעצב את דרכם כדי שיחיו חיים מאושרים ומלאי הגשמה, שזו בעיניה תכלית הקיום שלנו. מתגוררת בישוב משנת 1997, כיהנה כחברה במועצה המקומית צורן, שימשה כיו"ר ועדת רווחה ונוטלת חלק בפעילות התנדבותית ביישוב. אחת מאהבותיה היא לטייל בארץ עם משפחתה. "אני רואה חשיבות רבה בטיפוח וקידום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ביישוב, ובמתן התייחסות הולמת לנושא איכות הסביבה. מאמינה בכל לב שעם סיעה בראשותה של קרן גרין, נפתח כעת חלון הזדמנויות לשינוי אמיתי ומבורך ביישוב שלנו".
סיעת עוצמה לקדימה צורן

סיעת עוצמה לקדימה צורן